شرکت تبلیغاتی مهرتابان

بیلبورد صلیبی شهرک صنعتی پایتخت (در قالب قرارداد BOT)

اگر شما شهردار یک شهر ، مدیرعامل یک شهرک صنعتی ، دهیار یک روستا و یا مدیری در حوزه وزارت راه هستید و حرفی برای گفتن، کاری برای انجام دادن ، ایده ای برای اجرا کردن و یا بهتر بگویم دارای تفکری برای ایجاد یک درآمد پایدار برای سازمانتان هستید ، چه برنامه ای دارید ؟ چه راهی را انتخاب می کردید؟ کدام راه، شما را آسان تر و مطمئن تر به مقصود می رساند؟ اصلا آیا راه آسان و مطمئنی وجود دارد؟ اینها سوالاتی هستند که قرار است در همین بخش مو به مو به آنها بپردازیم. اما پیش از رسیدن به پاسخ های مفصل، بهتر است کلیدواژه ی همه ی پاسخ ها را بدانید و آن کلیدواژه، توجه به جذب سرمایه گذار و برون سپاری کار در جهت بهبود کیفیت در اجرا ، زمان ، تعهد و منابع مالیست بالاخص سرمایه گذاری در حوزه محور اصلی مورد توجه در این مقاله یعنی تبلیغات محیطی.

منظور از سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی چیست؟

سازمان ها و نهادهای مختلف در طول فعالیت خود، اهداف متعددی را پیش بینی کرده و برنامه های گوناگونی را در نظر می گیرند. بدون شک دستیابی به هر یک از این اهداف و اجرای با کیفیت این برنامه ها با سختی ها و چالش های فراوانی رو به رو می باشد. در بیشتر موارد نیز این اهداف و برنامه ها ( ورود به فضای تبلیغات محیطی ) به شکست منتهی می شوند. یکی از مهم ترین دلایل ناکامی ها و عدم موفقیت در اجرای برنامه ها و اهداف، بی توجهی به موضوع مهم و بنیادین جذب سرمایه گذار معتبر در زمینه تبلیغات محیطی و برون سپاری این امر است. گزارش ها و مطالعات میدانی نشان داده است که تبلیغات محیطی نقشی غیرقابل انکار در برندسازی شهری ، ایجاد درآمد پایدار ، جذب مخاطب و مشتریان، پایدارسازی برنامه ها، گسترش کسب و کار، ارتقای میزان دسترسی مخاطبان و … ایفا می کند.

سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی می تواند سازمان ها و نهادهای گوناگون را به اهدافشان نزدیک تر کرده و در کنار این موضوع، مزایای متعدد دیگری نیز برای آنها به ارمغان آورد.

 

کانون آگهی و تبلیغات مهرتابان

بیلبورد صلیبی شهرک صنعتی نصیرآباد ( درقالب قرارداد BOT)

چرایی سرمایه گذاری کانون تبلیغات مهر تابان

موفقیت در صنعت تبلیغات نیز همانند هر صنعت دیگری مستلزم فراگیری دانش ، علوم متعدد ، شناخت بازار و تجربه لازم در این حوزه می باشد و مدیریت تلفیق دانش و تجربه از مهمترین حساسیت ها و چالش های متعدد و پیش رو در این صنعت می باشد. همین دشواری ها و ظرافت ها سبب شده است که تنها شرکت های معتبر تبلیغاتی بتوانند در این وادی حرفی برای گفتن داشته باشند و به صورت مستمر و اثربخش فعالیت نمایند. متاسفانه برخی از شهرک های صنعتی و شهرداری ها بدون توجه به اصل تخصص ، تجربه و علوم مربوط به این صنعت و بدون کمک گرفتن از شرکت های معتبر تبلیغاتی، وارد این حوزه شده اند و علاوه بر ضرر و زیان های هنگفت اعتباری و مالی و ایجاد خلاء های غیر قابل جبران در این عرصه باعث از بین رفتن اعتبار مکانی و تخریب برندسازی شهری نیز شده اند. حتی همان تعداد معدودی هم که به ظاهر موفق عمل می کنند به دلایل مختلف از جمله ، عدم مدیریت صحیح بر تبلیغات و بازاریابی ، عدم جانمایی صحیح بیلبوردها ، تیم غیر فنی ، نگهداری غیر اصولی از سازه ها ، عدم توجه به مفهوم اصلی مشتری مداری ، ساخت سازه های غیر اصولی و غیر استاندارد ، اشتغال به امور کلان و مهمتر ، عدم تخصیص منابع مالی کافی جهت بروز رسانی سازه ها و عدم برندسازی و معرفی صحیح بیلبوردها ، فقدان برنامه ای مدون با نگاهی به آینده ، طول عمر مدیریت کوتاه ، نگاه غیر کارشناسانه و سلیقه ای به مفهوم تبلیغات محیطی  و …   قطعاً نمی توانند از همه ویژگیها و ظرفیتهای یک زیرساخت اصولی تبلیغات در جهت رشد سازمان ، فرهنگسازی ، برندسازی شهری ، و ایجاد درآمد پایدار و بدون هزینه استفاده بهینه کنند.

کانون تبلیغات مهر تابان با نزدیک به دو دهه فعالیت متمرکز در زمینه ی تبلیغات محیطی و همچنین نگاهی تخصصی و کاملا کارشناسانه به سرمایه گذاری در حوزه های تبلیغات محیطی ، در این زمینه فعالیت های چشمگیری را داشته است. بر همین اساس و در جهت تحقق اهداف متعالی برندسازی ، طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری از سازه های تبلیغاتی در قالب قراردادهای BOT با طرف حساب های اصلی همیشه در دستور کار شرکت تبلیغاتی مهرتابان بوده است. این قراردادها علاوه بر رشد و اعتلای نام و برند طرف حساب های اصلی، و ایجاد درآمد پایدار ، مزایای متعددی را نیز در اختیار آنها قرار می دهند. در بخشی جداگانه به این مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

کانون تبلیغات مهرتابان

تابلو تبلیغاتی آیینه هوشمند مترو تهران (در قالب قرارداد BOT)

چه سازمان هایی می توانند جهت سرمایه گذاری طرف قرارداد کانون تبلیغات مهر تابان باشند؟

ممکن است برایتان سوال شده باشد که منظور از سازمان و نهادهای گوناگون جهت سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی کدام سازمان ها می باشند؟

خوشبختانه کانون تبلیغات مهر تابان در این زمینه نیز همچون سایر زمینه ها، هم به کیفیت توجه داشته و هم کمیت را در نظر گرفته است. طیف گسترده ای از سازمان ها و نهادهایی مانند شهرداری ها، شهرک های صنعتی، وزارت راه، دهیاری ها و … می توانند طرف قرارداد کانون تبلیغات مهر تابان باشند.

 از جمله پروژه های موفق مهر تابان جهت سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی، می توان به شهرک صنعتی پایتخت، شهرداری باقرشهر، شهرک صنعتی نصیرآباد، شهرداری کهریزک، مترو تهران و … اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی های سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی کانون تبلیغات مهر تابان

آگاهی از ویژگی های متعدد سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی به شناخت بیشتر این سرمایه گذاری بزرگ و سودآور منجر خواهد شد. در ادامه به بخشی از مهم ترین ویژگی های این نوع سرمایه گذاری اشاره خواهیم کرد:

بدون دریافت هزینه های اجرای پروژه

هزینه های سرسام آور اجرای طرح ها و سرمایه گذاری های گوناگون، شاید یکی از دلایل عقب نشینی افراد و سازمان هاست. اما جالب است بدانید که کانون تبلیغات مهر تابان جهت سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی، حتی ریالی از طرف حساب های اصلی دریافت نخواهد کرد. ما بدون دریافت هیچ هزینه ای پروژه های مورد نظر را اجرا خواهیم کرد. دلیل اصلی این کار نیز اعتماد ما به دانش، تخصص، مهارت، تجربه و اعتبارمان است.

قبول ریسک سرمایه گذاری

ما می پذیریم که سرمایه گذاری در هر شکل و شمایل و اندازه ای که باشد با ریسک های کوچک و بزرگی همراه است. در بسیاری از موارد همین ریسک ها می توانند مانع رشد و حرکت افراد و سازمان ها گردند.

یکی از مهم ترین ویژگی های سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی که توسط کانون تبلیغات مهر تابان اجرا می گردد، قبول ریسک سرمایه گذاری است. ما با داشته های اصلی مان در این مسیر قدم گذاشته ایم. داشته های اصلی ما تجربه ، تخصص و داشتن تیمی متشکل از افراد متعهد ، فنی و کارآزموده است.

تخصص و تجربه ی ما در طول سالیان به ما ثابت کرده است که می توانیم هر نوع ریسکی را در زمینه ی سرمایه گذاری بپذیریم و متناسب با آن برنامه ای را مدون و پیش ببریم.

نگهداری از پروژه

بسیاری از افراد به سبب تجربه ی مشارکت های ناموفق، راه را بر تجربه های نو و کارآمد می بندند. نگهداری از پروژه و هزینه های مربوط به نگهداری و … را می توان یکی از مواردی دانست که سبب ممانعت افراد از پذیرش شراکت ها و همکاری های این چنینی می گردد.

یکی از ویژگی های اصلی سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی کانون تبلیغات مهر تابان، نگهداری از پروژه است. تعهد و باور ما به همراهی بی قید و شرط سبب شده است تا در انواع سرمایه گذاری هایمان چه در گذشته ، حال و چه در آینده ، بواسطه نگاه کارشناسانه و داشتن تیم فنی ، مهندس قوی و کارآمد ، نگهداری از پروژه های تبلیغاتی خود را مسئولانه بپذیریم و تمامی زیر ساختهای تبلیغاتی ساخته شده را همانند زمان شروع قرارداد تا پایان آن بروز رسانی ، حفظ ، نگهداری و تحویل طرف اصلی قرارداد ( شریک تجاری )  نماییم.

 

کانون تبلیغات مهرتابان

پروژه تبلیغاتی شرکت ملی پست (در قالب قرارداد BOT)

قبول تعهد و مسئولیت های حقوقی پروژه

بسیاری از افراد و همچنین شرکت ها به سبب ناآگاهی از مسئولیت های حقوقی، ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند. علاوه بر ضرر و زیان ها، در برخورد با مسائل حقوقی با دشواری های زیادی نیز رو به رو خواهند شد.

ما همزمان با پذیرش سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی، کلیه مسئولیت های حقوقی پروژه را نیز به عهده می گیریم. تیم حقوقی کانون تبلیغاتی مهرتابان با قبول تعهد و مسئولیت های حقوقی ، ضمن سرعت بخشی به روند اجرای پروژه تمامی تعهدات اجرایی ، حقوقی و مالی پروژه را از طرف مقابل ( شهرداری ها ، شهرک های صنعتی ، دهیاری ها و … ) به صفر می رساند. این امر باعث خواهد شد ، گام هایمان را در جهت بهبود مدیریت کیفیت و اجرای پروژه ، اطمینان بخش تر برداریم.

هزینه های جاری پروژه

از دیگر ویژگی های پذیرش سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی که توسط کانون تبلیغات مهر تابان اجرا می گردد، قبول هزینه های جاری پروژه می باشد. یعنی نه تنها ( شریک تجاری ) تعهدی در هزینه های اولیه اجرای پروژه ندارد ، بلکه تعهدی هم به تمامی هزینه های تعمیر و نگهداری از کل پروژه در طول مدت قرارداد نخواهد داشت.

مزایای سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی کانون تبلیغات مهر تابان

سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی توسط کانون تبلیغات مهر تابان مزایای متعددی دارد. همه ی این مزایا نیز در نهایت به یک چیز می رسند و آن هم اعتلا و گسترش برند و اعتبار شماست. در ادامه به مهم ترین مزیت های این سرمایه گذاری اشاره خواهیم کرد:

برند سازی سازمان ها، شهرداری ها، شهرک های صنعتی و …

بدون شک ماندگاری نام و برند یکی از مهم ترین اهداف است. کانون تبلیغات مهر تابان با این نوع سرمایه گذاری، ماندگاری نام و برند شما را تضمین می کند.

بهره مندی سازمان ها و نهادها از سود مشارکت

پس از سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی کانون تبلیغات مهر تابان، سازمان ها و نهادهای گوناگون می توانند از سود حاصل از مشارکت نیز در طول مدت قرارداد بهره مند گردند. این سود می تواند هم به صورت اجاره ماهیانه ، تهاتر ، و هم امکان دریافت سود درصد به قرارداد میسر خواهد بود.

بیمه مسئولیت کل پروژه

جهت تسهیل در روند اطمینان بخشی و نیز آرامش خاطر طرف قرارداد ( شریک تجاری ) تمامی سازه ها بر اساس نقشه مهندسی سازه و مورد تایید سازمان نظام مهندسی ، طراحی و به اجرا خواهد رسید و بر همین اساس نیز کل پروژه در طول مدت قرارداد، بیمه مسئولیت خواهد شد و طرف مقابل ( شریک تجاری ) به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال سرقت ، خسارات وارده به سازه ها ، خسارات وارده به افراد و یا خودرو و ملک آنها نخواهد داشت. تمام مسئولیت ها، ریسک ها و تعهدها بر عهده ی کانون تبلیغات مهر تابان خواهد بود.

کانون تبلیغات مهرتابان

پروژه تبلیغات محیطی شهر کهریزک (درقالب قرار داد BOT)

چرا سازمان های مهم، سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی خود را به مهر تابان می سپارند؟

سازمان های گوناگون با سپردن پروژه های خود جهت سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات محیطی به کانون تبلیغات مهر تابان، به اهداف گوناگونی خواهند رسید. مهم ترین اهداف عبارتند از:

کمک به برند سازی شهر خود ، کمک به برندسازی شهرک صنعتی خود ، ایجاد یک درآمد پایدار و بدون هزینه برای سازمان تحت مدیریت خود ، ایجاد یک زیرساخت معتبر ، اصولی ، استاندارد و بدون معارض ، اثربخشی فراوان، هویت سازی برندهای تحت مدیریت خود ، افزایش آگاهی مخاطب ، پوشش گسترده ی بازارهای محلی، تضمین دیده شدن کسب و کارهای کوچک و منطقه ای ، امکان ارجاع به تبلیغات دیگر، گسترش محدوده ی جغرافیایی کسب و کار، رونق کسب و کار اصناف شهری و صنعتی ، هدف قرار دادن مخاطب در زمان مناسب، حضور محلی با جاذبه ی ملی، افزایش دسترسی مردم به خدمات آنها و …

کانون تبلیغات مهرتابان

ضرورت جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های مشارکتی بلند مدت

تحقق اهداف سازمانی ، نیازمند ریل گذاری صحیح و افق دید بلند مدیران تصمیم گیرنده آن است
مسائل اقتصادی ، تامین منابع مالی و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرداری ها و شهرک های صنعتی و دهیاری ها و … در مقطعی قرار گرفته است که لازم است تصمیمات سرنوشت سازی در آن گرفته شود. سالهای آینده برای این دستگاه ها همراه با چالشها و فرصتهایی است، که نیاز به هوشمندی و تبیین رویکرد و سیاستهایی برای بیشینه کردن استفاده از این فرصتها دارد، و چالشهایی است که اگر کماکان به دفع الوقت و به تأخیر انداختن تصمیمات اساسی بگذرانیم، تدبیر این چالشها غیر ممکن خواهند شد.
یکی از بهترین فرصتهای پیش روی در تامین منابع مالی و ایجاد متوازن زیرساخت ها ، جذب سرمایه گذار و برونسپاری امور هزینه بر و تخصصی به اهل فن همانند کانون تبلیغات مهرتابان درپروژه های تبلیغات محیطی است.
به دلیل عمر کوتاه مدیریتی در کشور و نبود بینش و دانش کافی در بین برخی از مدیران کشور ، متاسفانه بسیاری از مدیران اجرایی جسارت لازم را برای اخذ تصمیمات مهم در جهت ریل گذاری صحیح سیاستهای اجرایی و مالی مجموعه تحت امر خود نداشته و معمولاً تمامی تصمیمات آنها  و نتایج حاصل از آن محدود به دوران مدیریتی شان خواهد بود ، این مسئله باعث گردیده که پروژه هایی همانند تبلیغات محیطی مغفول مانده و با توجه به زمانبر بودن نتیجه نهایی یا اجرا نشوند و یا به صورت ناقص و غیر کارشناسی به مرحله اجرا برسند ، که در نهایت نتیجه ای جز هدر رفت منابع مالی و بدبینی در بر نخواهد داشت.
این درحالیست که یک تصمیم درست و به موقع حتی اگر منتج به یک دستاوردی بزرگ در دراز مدت گردد می تواند سر منشاء بسیاری از تحولات بنیادین در همان سازمان و در نهایت کشور گردد.
انشاالله
X