کانون تبلیغات مهرتابان

تعریف کلی سازه تبلیغاتی

سازه های تبلیغاتی زیر مجموعه ای از تبلیغات محیطی هستند. آنها از چند عنصر فیزیکی تشکیل شده اند. این سازه ها در انواع محیط ها و برای مشاهده عموم مردم طراحی و تولید می شوند. از مهم ترین سازه های فیزیکی میتوان به مواردی مانند: بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات در مترو، استرابورد، تابلوهای تبلیغاتی و ... اشاره کرد.

در تعریف محتوایی سازه های تبلیغاتی باید بگوییم که آنها نوعی رسانه محیطی هستند که هدف اصلی شان آگاه سازی مخاطبان از خدمات جدید صاحبین انواع مشاغل است. البته این سازه ها میتوانند از تولید یک محصول جدید نیز مخاطبان ویژه خود را آگاه کنند.

چرا باید به سازه های تبلیغاتی اعتماد کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد تا برای تبلیغ کسب و کار یا خدمات خود به سازه های تبلیغاتی اعتماد کنید. این دلایل به شرح زیر است:

  • سازه های تبلیغاتی هدف گیری گسترده ای دارند؛ به عبارتی طیف وسیعی از افراد از تبلیغات موجود در بیلبوردها بازدید می کنند.
  • سازه های تبلیغاتی به آسانی می توانند دیده شدن اهداف کاری شما را توسط عموم مردم تضمین کنند.
  • این سازه ها سبب می شوند تا برند کاری شما ارزش و اعتبار زیادی پیدا کند.
  • سازه های تبلیغاتی از فراوانی رسانه ای برخوردار هستند؛ به عبارتی سازه ها برای جذب بیشتر مخاطبان میتوانند از انواع ماکت های تبلیغاتی، بیلبوردهای دیجیتالی پیشرفته با طراحی متفاوت استفاده کنند.
  • امکان هدف گیری منطقه ای یا محلی در سازه های تبلیغاتی فراهم است. بنابراین تبلیغات کاری خود را می توانید به شرکت، کارخانه، فروشگاه نیز از طریق این سازه ها معطوف کنید.
  • صاحبان مشاغل میتوانند برند کاری خود را در ذهن مشتریان بروز رسانی کنند. این روش به ماندگار شدن تبلیغات در ذهن مخاطب کمک می کند.
  • کیفیت فرهنگ سازی برای مدیریت شهری از طریق سازه ها بهبود پیدا می کند.

کانون تبلیغات مهرتابان مسیری برای دیده شدن!

کانون تبلیغات مهرتابان با داشتن سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه طراحی، مشاوره و پیاده سازی تبلیغاتی توانسته گامی موثر در جهت تبلیغ خدمات بسیاری از مشاغل بردارد. در این میان شهرداری ها، دهیاری ها و شهرک های صنعتی با تکیه بر انواع سازه های تبلیغاتی که توسط مهندسین مجرب مهرتابان طراحی و تولید می شود، توانسته اند به جایگاهی ویژه از زاویه دید مخاطبان دست یابند.

شما نیز در هر جایگاهی که هستید می توانید برای بهتر دیده شدن با کانون تبلیغاتی مهرتابان همراه شوید و ساخت استندهای تبلیغاتی، بیلبوردها و تابلوهای خود را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان مهر تابان با طی مراحلی از جمله: یافتن مکانی مشخص برای استقرار سازه، تعیین نقشه مهندسی سازه، طراحی حرفه ای، نورپردازی و… به پیشرفت روز افزون انواع مشاغل کمک شایانی می کنند.

برای دریافت مشاوره بیشتر در زمینه ساخت سازه های تبلیغاتی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس برقرار کنید 

X